loading...
کسب درآمد از طریق تلگرام
بوت بازدید : 220 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)
۴ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم. رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ... *دلیل کم مصاحبه کردن کاوه رضایی چیست؟ با این سبک ...کد خبر: 1358924/9 زمان: 23:03 1395/06/27 بازدید: 960. برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم. رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...مخالفت برانکو با جدایی هافبک پرسپولیس. - شهر خبر ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. - دیلی خبر ایران ...۳ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در ... در دربی پایتخت با بدشانسی توپ های او تبدیل به گل نشده و برای این ...برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. 49 دقیقه قبل ورزشی ورزش ۳ 1. مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت ...۳ ساعت پیش - پرسپولیس استقلال پایتخت بازی شب شنبه بیست و هفتم شهریور ماه 1395 خبر برای ... استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم.۴ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. 2 دقیقه پیش ورزش آخرین اخبار ورزشی 0. [unable to retrieve full-text content].برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم- رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم - مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت با ...برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم - ورزش3 | خبرپو.۲ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. 1 ساعت قبل ورزشی ورزش3 0 ...۴ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت با بدشانسی ...۳ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. 19 دقیقه پیش ورزش ورزش 3 0. کد خبر: ... فیلم | تحلیل دربی ۸۳ با حاج رضایی · آمادگی ستاره استقلالی ها برای حضور در بازی با ذوب آهن.برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. ۲۷/۰۶/۱۳۹۵, توسط گروه خبری ... مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت با بدشانسی توپ های او تبدیل به گل نشده و برای این بازی آمادگی بالایی داشته است.... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ... در روزی که ملی‌پوشان سرخابی از همه بهتر بودند /تساوی در داربی، نتیجه ترس ...باشگاه خبرنگاران - 7 دقیقه پیش; برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی ...۱۲ ساعت پیش - مهاجم پرسپولیس با پیامی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد از هواداران تشکر و عذرخواهی کرد. به گزارش شفقنا ورزشی. ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. □ .... خبر بسیار بد برای پرسپولیس؛ امیری: نمی توانم در داربی بازی کنم ...فوت بازیکن پرسپولیس در دهه پنجاه/ محمدرضا خلعتبری درگذشت. [34 بازدید] .... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم.موافقت وزیر کشور با تاسیس دو دهیاری جدید در استان خراسان رضوی ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...۴ ساعت پیش - خلاصه بازی؛ موناکو 3 - 0 رنموناکو ۳ امتیاز گرفت و صدرنشین شد ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ... بودم که در دربی گل نزدم مهاجم تازه وارد استقلال می گوید در دربی پایتخت با ...۲ ساعت پیش - برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم. 6 ساعت قبل. 00905024.gif · جادوی MSN در مستطیل سبز. 7 ساعت قبل. دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران که بر اثر انفجار مین پا چپ خود را از دست داده ...۴ ساعت پیش - ... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ... با بهره‌گیری از مهاجم ملی پوش ایرانی خود به مصاف رودا می‌رود. ... رضا قوچان‌نژاد که تاکنون سه گل از 9 گل این فصل هیرنفین را به ثمر رسانده است از ابتدا در ترکیب تیمش حضور دارد و به همراه آربر زنلی و لوسیانو در خط حمله بازی می‌کنند.مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با سپاهان ندارد. ... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...۴ ساعت پیش - ... استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم · فیلم ... رسانه های انگلیسی فاش کردند که لوییس فان خال، سرمربی پیشین و هلندی منچستر یونایتد مانع انتقال ادینسون کاوانی به این تیم شده است. ... گلهای بازی هال سیتی 1-4 آرسنال (سوپرگل ژاکا) ... برتری نساجی با گلزنی بازیکن سابق پرسپولیس.۱ روز پیش - ... طراحی پناهگاه اضطراری قابل حمل+تصاویر · برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم · درآمدهای گمرکی ...پنج شیوه ای که نشان می دهد خودروها یا صاحبانشان کدام یک باهوش تر هستند ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...حاج اسماعیل رستمی معاون سابق پشتیبانی استانداری ایلام و قم با حکم محمد رضا .... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم.با تماشای تریلر جدید بازی CoD: Infinite Warfare با حضور کیت هرینگتون ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم.روی خط خبر. برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم · ورزش3 1 دقیقه پیش. لیست اخبار; برچسب : Greenwich ...دقت شود جهت حصول اطمینان از ارسال ایمیل با خانم نوری مسئول روابط بین الملل .... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدمطالع‌بینی 27 شهریور سال ۹۵ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست ... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم همه ...۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وقتی نام قاسم رضایی در کشتی فرنگی به میان می آید، خاطر کارشناسان و ... به گزارش تابناک ورزشی،رضایی نماینده وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو ع. ... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم · تورس: برای رویارویی با بارسا آماده ...یک پدر فلوریدایی خلاق با موفقیت توانست یک تخت ایمن را برای نوزادان اختراع ... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...دربی 70 هم که 6 تا کارشناس گفتن پنالتی روی رضایی گرفته نشد و 4 تا ..... مظلومی ادامه داد: دوست نداشتم استیلی در این شرایط از پرسپولیس جدا شود چون او هم .... با این تفاسیر پرسپولیس در بازی برگشت هم باید با استرس مقابل استقلال بازی کند. .... گل دیگر هم بزند، در این بازی ما بدشانس بودیم؛ اما بهتر از پرسپولیس ظاهر شدیم و ...بازيکني که با وجود بازي در جناح چپ و مدافع بودن سه گل در تاريخ داربي‌ها زده ..... برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم.دبیرستان غیر دولتی خوارزمی دوره اول با ارائه کیفیت برتر خدمات آموزشی جهت سال .... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدموی ادامه داد: اولین دربی بود که بازی می‌کردم، بازی بدی نبود و با توجه .... تساوی بدون گل دربی 76 گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم و فقط بدشانس بودیم، در ... بودیم. رضایی تاکید کرد: ما برنامه داشتیم و استقلال محتاط بود، به نظرم یک ... فشار قرار نگیرد حرفی نزدم. .... هیچ استرسی نداشتم و خوشبختانه کار خودم را هم انجام دادم حالا نمره به من۴ ساعت پیش - خبرگزاری ورزش سه برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم 0. آخرین مطالب دانلودی ...۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنوز هم با اینکه 5 سال بارهبری‌فرد هم اتاقی بودم به بهروز می‌گویم، آقا بهروز. ... بهروز رهبری‌فرد 15 سال در پرسپولیس بازی کرد و حالا حقش است که در یک تیمی از .... انصاریان‌: تنها شانسی که من در زندگیم داشتم، 7 سال از بازیکنان دور و برم در .... همه گفتند بد کاری کردی که گل زدی اما می‌گفتم چرا کار بدی انجام دادم، مدیران ...[بایگانی] غلامرضا رضايي مربیان و بازیکنان گذشته. ... که در بازی با تیم ملی فوتبال زامبیا اولین گل ملیش را به ثمر رساند. .... نه، در فولاد هم با يك مهاجم نوك بازي مي‌كرديم كه من بودم. ... رضایی: شانس قهرمانی ما کمتر از سپاهان و استیل‌آذین نیست ..... پرسپوليس است و اصلا اشاره‌اي به ‌بالا و پائين بودن قيمت‌ها نداشتم.با این حال در 10 دقیقه اول می‌توانستیم سه گل به استقلال بزنیم. ... بازیکن پرسپولیس گفت: استقلال خوش شانس بود که برابر ما شکست نخورد. ... شیث رضایی در اولین مصاحبه مفصل خود پس از بازی پرسپولیس مقابل داماش گفت «هر کس در خیابان مرا می‌بیند می‌گوید ..... نوری: اگر من و رضایی بد بودیم در همه بازی‌ها به میدان نمی‌رفتیم.جام نیوز : یک عروس ترک روز گذشته ناچار شد در غیاب داماد، که پس از کودتای نافرجام .... بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم ...دیدید داربی را بردیم؟ هم گفته بودم مجیدی گل می زند و هم جباری.» با او از ریاست فدراسیون فوتبال شروع می کنیم و به شاخه های دیگری هم می رویم. مصاحبه که تمام می شود، ...۲ ساعت پیش - فرناندو تورس، مهاجم با تجر. ... تورس: برای رویارویی با بارسا آماده هستیم ... با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل ...خوب بریم سر پرسپولیس از دربی بگیم که طبق معمول دیگه دارو. .... اینم خاطره اش بعد بازی محسن با استقلال که اون موقع تو مس بود بخونیدش خیلی ..... یا یه شانس میتونه انقدر بد باشه؟ ..... محسن مصدومه و براش ناراحت بودم که شانس نداشت که پرسپولیسی که خودش با اون دو .... بیا الان میبنم بعد دوسال رضایی یک ششم گل های محسن را نزده.به بازیکنان گفتم که بازی برابر پرسپولیس با همه دیدارها فرق دارد. ... انتقال دهد تا آنها استرس کمتری داشته باشند، گفت: بالاخره بازی کردن در دربی روی کار ... برانکو افزود: طبیعی است که من در کنار دربی‌های دیگری که بودم این دربی برایم اهمیت ... باشد در بازی با سیاه‌جامگان ما دقیقه اول شانس گل داشتیم اما طبیعی است که بهترین ...۱۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد از بازی با تراکتورسازی در نشست خبری گفتم که دربی را ... با این تفاسیر پرسپولیس در بازی برگشت هم باید با استرس مقابل استقلال بازی کند. .... گل دیگر هم بزند، در این بازی ما بدشانس بودیم؛ اما بهتر از پرسپولیس ... وی در خصوص درگیری لفظی‌اش با مهدی رحمتی در جریان دربی گفت: من درگیری نداشتم.۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از بد حادثه به جاي توپ، با تمام قدرت به بازوي چپ طالب‌لو ضربه زد. تصاوير ... به نوشته روزنامه گل ، وحيد طالب‌لو پس از آن مصدوميت جاي خود را به ... من زمان آقايان لطفي و غفاري در پرسپوليس بودم. ... خدا را شكر به هيچ‌وجه استرس نداشتم. ... بازي اول كه بازي كردم همه گفتند شانسي بوده. ..... پولم دير و زود شده، ولي حرفي نزدم.خاطره که زیاد دارم چه خوب چه بد از بردا یا باخت استقلال مهم ترینش که هیچ وقت ... وقتی که متوجه شدم بازی روز تولدم برگذار میشه هم خوشحال بودم هم استرس داشتم هر روز با .... بازی استقلال با تراکتورسازی تبریز بود،شانس ما عابدزاده در آن بازی روی ..... سال 73 که دربی پایتخت بعد از گل مساوی ادموند اختر به عابدزاده به جنجال کشیده شد و من ...من کلا عادت ندارم خبرای بد تو وبلاگم بزارم به خاطر همین دیروز گزارش بازی رو ... اینم یه خبر خووووب به همه ی پرسپولیسی های گل. ... *حالا فکر می کنید با قرعه هایی که شما بر می دارید ایران به جام جهانی صعود کند؟ .... رضایی در پاسخ به این سؤال که استقلال شانس آورد یا پرسپولیس گفت: به نظر من ... هوشیار: برد حق‌مان بود/ استرس نداشتم.۱۴ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کریمی که دیروز در بازی دربی بعد از اشتباهش برای دقایقی از جریان بازی ... رضایی در پاسخ به این سؤال که استقلال شانس آورد یا پرسپولیس گفت: به نظر من شانس با هر دو ... زائد نشان داد مهاجم فرصت طلبی است که توانست 3 گل در این بازی به ... داشت: برای این بازی استرس نداشتم اما گل‌هایی که خوردم مهارش سخت بود.۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نیمه اول این بازی هم بد بازی کردیم و شاید بد بودن ما به خاطر استرس بیش ... و خوش شانس بودیم در نیمه اول و چند موقعیت گل به حریف دادیم و در نیمه اول شانس گلزنی هم داشتیم. ... در صحنه‌ای که داور خطا اعلام کرد، جاسم کرار روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد ... صادقی: بازی با پرسپولیس سخت‌تر از مسابقه با استقلال استتو روزي كه استقلال برده همه حرف از پرسپوليسي هايي ميزنن كه با مرام و معرفت مثال ... او با لبخندی دنباله‌دار از همه کودکان فال و گل و شکلات گرفت تا آنها را خوشحال ... کمک داوری که عینکش را نزده بود ... گاهی اونقد بد بازی میکردیم که هوادارا دلشون نمیخواست ... داربی حذفیم باختیم . ..... نظرت در مورد آقای خلیلی ، حقیقی و شیث رضایی چیه ؟۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نیمه اول این بازی هم بد بازی کردیم و شاید بد بودن ما به خاطر استرس ... و خوش شانس بودیم در نیمه اول و چند موقعیت گل به حریف دادیم و در نیمه اول شانس گلزنی هم داشتیم. ... سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه نظری جویباری گفت با اعتراضش به داور او ... در صحنه‌ای که داور خطا اعلام کرد، جاسم کرار روی کاوه رضایی مرتکب خطا ...۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - +جرات رفتن به رختکن تیم بزرگی مانند استقلال را نداشتم. ... +زمانی که در تیم ملی جوانان بودم، استقلال قهرمان آسیا شد اما خودم را جزو این تیم می‌دانم. ... +در 17 سالگی و در نخستین داربی پاهایم می‌لرزید و تا دقیقه 6،7 استرس داشتم. ..... این بازی با تساوی بدون گل تمام شد اما از آنجا بازیکن ثابت استقلال شدم و دوران من در ...۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نیمه اول این بازی هم بد بازی کردیم و شاید بد بودن ما به خاطر استرس بیش ... و خوش شانس بودیم در نیمه اول و چند موقعیت گل به حریف دادیم و در نیمه اول شانس گلزنی هم داشتیم. ... در صحنه‌ای که داور خطا اعلام کرد، جاسم کرار روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد ... صادقی: بازی با پرسپولیس سخت‌تر از مسابقه با استقلال است.کفشگری یادآور شد: مستحق پیروزی مقابل تراکتورسازی بودیم، چه بسا که ... هافبک تیم پرسپولیس گفت: با علی کریمی هیچ مشکلی ندارم و به او سالتو نزدم. ... سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس آنقدر بد نبودیم که ... این پنالتی را از دست داد ، فردوسی پور گفت:« چه شانسی آورد که این توپ گل نشد!۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مربی استقلال گفت:به هر حال این بازی با تمام دربی‌ها فرق می‌کند چرا که ... امیدوارم با شرایطی که داریم بتوانیم یک مسابقه دور از استرس را به ... وی ادامه داد: مطمئنم دربی را می‌بریم چون نمی‌شود همیشه بد بیاوریم . .... سابق پرسپولیس گفت: آن ها هم مانند پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و شانس .... چرا من درباره ایشان حرف نزنم؟۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نیمه اول این بازی هم بد بازی کردیم و شاید بد بودن ما به خاطر استرس بیش ... و خوش شانس بودیم در نیمه اول و چند موقعیت گل به حریف دادیم و در نیمه اول شانس گلزنی هم داشتیم. ... در صحنه‌ای که داور خطا اعلام کرد، جاسم کرار روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد ... صادقی: بازی با پرسپولیس سخت‌تر از مسابقه با استقلال است.تیمی که قبل از بازی روحیه‌اش را به شدت باخته بود و با تفکر کمتر گل خوردن ... هنر استیلی در دربی تهران کاملا مشخص شد تا چشم هواداران میلیونی پرسپولیس به .... الان هر 2 مربی می‌گویند ما می‌بریم و همین مسأله استرس زیادی به تیمها وارد می‌کند. ... استقلال چون مقابل تراکتورسازی بازی بدی کرده، خواسته‌اند هواداران خودشان را آرام کنند.در نیمه اول شانس های گل استقلال بیشتر از پرسپولیس بود اما آرش برهانی دوباره ... این بازی را با نتیجه فوق برده‌اند و هر دو گل را هم غلامرضا رضایی به ثمر رسانده است. ... پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی ضعف‌هایی در خط دفاعی دارد که در بازی با ملوان ... خود من هم که در دو دربی پیراهن پرسپولیس را به تن کرده‌ بودم، از نزدیک شاهد تساوی با ...آن دربی که پرسپولیس بازی دو بر صفر باخته را 3 بر 2 برد خیلی هیجان‌انگیز بود اما ... پس از جعل تصویر گل آفساید محمد نوری در دربی با فوتوشاپ و اعلام غیر واقعی رتبه ... تا قبل از دربی، دلخوشی داشته باشیم چون می دانیم استرس آنقدر زیاد است که باز هم ..... روی کاغذ کارشناسان شانس استقلال را برای پیروزی بیشتر می‌دانند چون ...سرور لنگیا - ابی تر از انیم که بی رنگ بمیریم لنگی نشدیم که با ننگ ... بعد از دربی و برد استقلال یه پرسپولــــــــــــــــــــــــــیِــــــــــــــسیِِِِِ عوضی و بی .... اقا قبول دارید که بدشانس ترین بازیکن استقلال میلاد میداوودیه؟ .... یه مدتشو که مسافرت بودم یه چند روزی هم یه اتفاقی واسم افتاد حال نداشتم بیام! ..... اصلا چنين حرفي نزدم. به نظر ...۳۰ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای بازی با بحرین ... *لیدرهای پرسپولیس که حسابی تمرین را تحت تاثیر خود قرار داده بودند همچنان با صدای .... تا میتونستن سوتی دادن شانس اوردیم بخاطر اونا شیش تایی نشدیم البته علیرضا نورمحمدی بد نبود . .... شاهرودی: پرسپولیس با گل های کریمی و رضایی برنده دربی است.بودم. چون 10 درصدی که از ما می گیرند،. بخشی زیادی از هزینه های آنها را تأمین .... بد بازی کنیم ونتیجه نگیریم. یک مقدار هم باید شانس ... و میدان داشتیم ولی توپ های مان به گل تبدیل نشد که ... رضایی در پایان گفت: بازی بعدی ما هم با تیمی است که .... هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که تیمش می توانست از دربی این شهر ...فارس: وقتی در تمرینات حضور پیدا کردی دچار استرس نشدی؟ .... دراین بازی هم دنیزلی ترجیح داد با اون شاهکارهایی که میثاق در بازی با نفت ابادان ... وی با یادآوری اینکه پرسپولیس بد شانس بود که نتوانست ذوب آهن را شکست دهد .... درآغاز نیمه دوم ودقیقه ۴۶ مهرداد اولادی با پاس عالی غلامرضا رضایی گل چهارم پرسپولیس رو به ثمر رسوند.۲۵ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و ...... مبكردو البته خبر نداشتم و حالا كه 19سالمه فهميدم اون بازي كه فك ميكردم ...... الان 6ساله همش استرس. ...... میکردم الان دیگه ارضا شدنم دست خودم نیست حتی دست نزده ارضا میشم ..... با خودم میگم شاید خدا این جور برای من ساخته هست خیلی بد شانس بودم ...شیث رضایی بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی برابر استیل آذین. از دیدگاه برنامه ... آن قدر بیکار بودیم که در چند نوبت با آنها مناظره راه انداختم! جدی؟ با کدام ...کاشانی درباره میزان شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، تصریح کرد: «حتی ... خبرگزاری فارس: در آغاز نیمه دوم و در حالی که هنوز داور سوت نزده بود محسن مسلمان به ... درحالي كه كاوه رضايي قراردادي با پرسپوليس امضا نكرده است؛ كانال هاي هواداري اين ... *رضا عنایتی:17 گل در 26 بازی از ابومسلم میانگین:0.65 *ادموندبزیک:13 گل در 26 ...۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از بد حادثه به جای توپ، با تمام قدرت به بازوی چپ طالب‌لو ضربه زد. ... به گزارش سایت گل، وحید طالب‌لو پس از آن مصدومیت جای خود را به سنگربان ... من زمان آقایان لطفی و غفاری در پرسپولیس بودم. ... خدا را شكر به هیچ‌وجه استرس نداشتم. ... بازی اول كه بازی كردم همه گفتند شانسی بوده. ..... پولم دیر و زود شده، ولی حرفی نزدم.ارتش سرخ : هافبک چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که با حضور دنیزلی نظم و ... کرد، شانس خوبی وجود دارد، البته مهم است که بازی با راه آهن به سه امتیاز بازی برسیم. ... هاشمیان درباره وضعیت آسیب دیدگی خود، گفت: در این فصل بد شانس بود. .... سال گذشته در هفت هفته نخست، مهاجم بودم که پنج گل زدم، یک پاس گل دادم و یک ...مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى احترام خاصى براى محمود ياورى و تيمش ... بازى با ايرانجوان بوشهر چطور بود؟ ... محمد: مثل روزهايى كه هوادار بودم، دربى را ديدم ... مى توانستيد با گل هاى بيشترى ببريد؟ ... مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی پس از داربی 68 از رفتار کریم باقری در .... مثل همه بازی های دیگر،قصد دیگری هم نداشتم».۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مربی استقلال گفت:به هر حال این بازی با تمام دربی‌ها فرق می‌کند چرا که ... امیدوارم با شرایطی که داریم بتوانیم یک مسابقه دور از استرس را به ... وی ادامه داد: مطمئنم دربی را می‌بریم چون نمی‌شود همیشه بد بیاوریم . ..... پرسپولیس گفت: آن ها هم مانند پرسپولیس شرایط خوبی ندارند و شانس .... چرا من درباره ایشان حرف نزنم؟۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امیرحسین صادقی و پیام صادقیان دو بازیکن استقلال و پرسپولیس ... که با کی‌روش در مسیر پیشرفت خوبی بودیم و این را فقط در بازی با تیم ملی نمی‌گویم. ... زمین می‌آیند و همه بازیکنان دو تیم تلاش کردند که بازی گل داشته باشد. ... همانطور که قبل از داربی گفتم برای این بازی استرس نداشتم و خیلی راحت بازی کردم.هنوز هم از برد دربی سرخوش بودیم و تیممونو به رخ رقیب سنتی میکشیدیم. ... بازی بسیار خوب محسن و گل زنی اون و واکنش های میثاق که بارها و بارها اون شوت های سنگین و ... اگه دلش با پرسپولیس نبود تا روزای آخر نقل و انتقالات صبر نمیکرد تا از طرف ... دروازه‌بان فولاد درباره مهار دو پنالتي مقابل نفت تهران و اينكه آيا از روي شانس و اقبال ...میدونید الان بیکار بودم گفتم آپ کنم ینی میخواستم بذارم وقتی حکم این دوتا .... لازم به ذکر است که گل های پرسپولیس در آن بازی عجیب را ناصر محمد خانی(3گل)، .... مثلا به نظر من غلامرضا رضایی از هادی نوروزی آماده تره ولی استیلی نگذاشته اش تو زمین. ... بد شانسی من: ما کلا تو مدرسه مون 1دونه پرسپولیسی داشتیم که با من همکاری ولی ...دیگه شرمنده من نیمه ی اول کلاس زبان بودم(بیخودترین کاردنیا)وچون2جلسه قبل ... اول بازی گفتم حداقل میثاق هرچی هم بد بازی میکرد اسمش میثاق معمارزاده بود ولی این چی. ... فقط دیگه بعد از گل دوم ینی از اونجایی که مادیدیم اگه کار هجومی بیشتر میکردن ..... آخی بچم غلامرضا بازی نکرد فک کنم مچ پاش داغون شده قبل دربی هم میخواست عمل ...نگاهی به بازی های پرسپولیس بیشتر این موضوع را ثابت می کند. ...... استقلال هم اکنون با 28 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و ذوب آهن هم با .... در دقیقه ۱۹ بازی سانتر پهلوان از سمت چپ با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که ...... البته همانند سال‌های گذشته بد شانسی سراغ بیک‌زاده آمد و او پنج بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.با توجه به شرایطی که در این مدت داشتم پست هافبک راحت تر بودم. .... قرارداد طارمی به مدت 2 سال خواهد بود و پیش از برگزاری دربی برگشت این قرارداد ...... کاوه رضایی باید بداند او که در ذوب‌آهن بازی کرده شرایط این تیم با پرسپولیس زمین تا ...... عالیشاه: شانس آوردم بعد از بازی زنده ماندم/ وظیفه داشتم بعد از گل یاد مهرداد و هادی را زنده کنم.ماجدی در مورد اینکه برخی بازی با سپاهان را دربی ایرانی می‌نامند، گفت: ‌این کلمات فقط .... ما در این دیدار مستحق باخت نبودیم، چرا که بر بازی مسلط بودیم. ..... منبع : استقلال تهران-بیک‌زاده:دلیل استقبال کمِ تماشاگران ساعت بد بازی‌ها است ...... دربی شصت و نه و گل دیدنی مجیدی به پرسپولیس که با استارتی سریع شیث رضایی، مدافع آن ...وی افزود: در این راستا از ابتدای فصل نیز اعلام کرده بودم که ما از هفته ... استیلی با قدردانی از حمایت هایی که هواداران پرسپولیس در زمان فعالیت ... تماشاگران انتظار نداشتم که از روز نخست برایم در تیم پرسپولیس به ..... رضایی با فیزیوتراپی، استراحت و تزریق خوب می‌شود و در بازی مقابل راه‌آهن می‌تواند به میدان برود.ببخشید که دیر آپ کردم اخه مگه با این کارای سازمان لیگ مثلا حرفه ای مون دل و دماغی .... چند موقعيت گلزني صددرصد را از دست داديم و به مراتب برتر از سپاهان بوديم. ... فضاي بدي حاكم بود و فقط سنگ بود كه حرف اول را مي‌زد. .... _ در سال 1351 پرسپولیس با شش گل سپاهان اصفهان را شکست داده است که در آن بازی ...... مگر دربي راحت بود؟۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خدا کند در یادگار با پرسپولیس بازی کنیم ... شوک بزرگ و خبری بد برای پرسپولیسی ها ... به نظرم در نیمه اول استرس داشتن آنها طبیعی است اما شاهد بودیم که نیمه دوم خوب بودند. ... طارمی در مورد اینکه تا به حال به تیم استقلال گل نزده و آیا دوست دارد گل بزند یا ... خدا را شکر در این سه دربی که حضور داشتم باخت نداشتم.۱ روز پیش - سرمربی استقلال می گوید تیمش مقابل پرسپولیس بدشانس بوده است. ... ما روی ضربه سر رضایی باید به گل می رسیدیم. ... ما حساب کرده بودیم که اگر طارمی بالا بازی کند به عقب می‌آید و توپ را می‌گیرد و اگر علیپور بالا بازی کند، با سر برای طارمی می‌کارد تا او ... من آمدم دربی را ببرم که دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند.۱ روز پیش - سرمربی استقلال می گوید تیمش مقابل پرسپولیس بدشانس بوده است. ... ما روی ضربه سر رضایی باید به گل می رسیدیم. ... ما حساب کرده بودیم که اگر طارمی بالا بازی کند به عقب می‌آید و توپ را می‌گیرد و اگر علیپور بالا بازی کند، با سر برای طارمی می‌کارد تا او ... من آمدم دربی را ببرم که دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند.با سلام خدمت دوستان با نزديک شدن به فصل جديد بازيهاي ليگ برتر ايران ... مهاجم پرسپوليس افزود: در اين مسابقه اصلاً دوست نداشتم بازنده شويم. ... و حتي چندين موقعيت گل داشت كه با بي دقتي به هدر رفت و فكر كنم در ... شیث رضایی یکی از بازیکنان موثر پرسپولیس در دربی شصت و سوم ... فوق‌العاده خوشحال بودم.۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مازادهای پرسپولیس هفته آینده معرفی می‌‌شوند پرینت; به من بگویید هادی ... هر کسی پرسپولیس را بخرد من مدیرعامل می‌مانم پرینت; عکس روز پرینت ...خسرو حیدری هم در بازی با ملوان مصدوم شد و کشاله او آسیب دید. .... بد شانس بودیم. .... گل های پرسپولیس : شیث رضایی،دقیقه 74 و سهراب انتظاری،دقیقه 77 .... این مسئله که داوری قبلا دو دربی را قضاوت کرده و شانس کمتری دارد و یا یک تیم داوری که ...... نگرانی و استرس فراوان سرمربی استقلال سخن می‌گویند،یکی از نزدیکان قلعه‌نویی با ...۲۶ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف تیمش در ابتدای بازی گفت: در میانه زمین ... کریمی در خصوص ضربه پنالتی عنوان کرد: خودم شرایط پنالتی را نداشتم. .... گفت: سرخ پوشان در اين ديدار بدشانس بودند كه موقعيت هايشان به گل تبديل نشد. .... تا به حال در تاریخ دربی، پرسپولیس را این همه ذلیل ندیده بودم.قبلا در بازي‌هاي دوستانه روي اين نوع زمين بازي كرده بودم اما يك مقدار كارمان سخت ... با اين وجود حتما آرفي بدشانس بوده كه گل به نام او ثبت نشده: «نه اصلا اينطور نيست. ..... مرجع خبری پرسپولیس: غلامرضا رضایی ، پس از هفته‌ها دوری از جمع سرخ‌پوشان و ...... متوجه شدم که اشتباه کرده ام و دیگر تا پایان مسابقه هم اعتراضی به داوری نداشتم.۱۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در سابقه این دیدارها 4 دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده تا کم‌ ... برای استقلال و سهراب انتظاری (77) و شیث رضایی (84) برای پرسپولیس ... در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که با برتری بازی را آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد. ... وی در مورد اینکه شانس چه تیمی را بیشتر می‌داند افزود: امیدوارم این دربی هم ...۱۵ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وقتی یک مهاجم در دو بازی 3 گل می‌زند،‌دیگر باید چه کار کند که در تیم قرار بگیرد؟ ... شما جزو معدود بازیکنانی بودید که بدون حضور در پرسپولیس یا استقلال راهی اروپا شدید. زمانی بود که پاس هماهنگی‌هایی با مدیر برنامه داشت تا راهی هامبورگ شوم .... نمی‌گفت و نام‌شان را اعلام نمی‌کرد و ما این شانس را قائل بودیم که ایشان هم ...۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از این دست بازیکنان یعقوب کریمی بود که بعد از سه سال بستن ... نه ترسی نداشتم چون با مشورت هایی که انجام دادم مطمئن بودم می توانم حقم را در نفت بگیرم. ... داد با وجود تمام استرسی که داشتم و بد هم بازی نکردم پالس مثبتی ندیدم که امیدوار ... یادم است یک بازی گل زدم و پاس گل دادم اما برای بازی با پرسپولیس در ...خبر بد برای استقلال|یک مصدوم مهم روی دست منصوریان ... پس از گل تساوی، بازيکنان براي برد جلو کشیده بودند و همین باعث شد تيم حریف به گل برسد. بازي می‌توانست با تساوی خاتمه یابد، اما باید قبول کرد که استقلال خوزستان قهرمان فصل ... مهرداد میناوند: پرسپولیس تیم اول و استقلال تیم دوم پایتخت است ... من حرف بدی نزدم.۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در ادامه بازي مس کرمان حملاتي را روي دروازه پرسپوليس تدارک ديد که در حساس ...... غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: شرايط ... را خيلي زود به گلزني باز مي‌کنم، البته گل هم نزنم مطمئنا پاس گل مي‌دهم. ..... خیلی بد بودیم اما در نیمه‌ی دوم با این‌که خوب کار کردیم نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در آن فصل با این که هافبک بودم، 6 گل زدم و چندین پاس گل ارسال کردم، .... بازی هم به اردوی شبانه‌روزی می‌رفت تاثیر بدی بر بازیکنان می گذاشت .... به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی پس از یک هفته تمرینات فیزیوتراپی، شانس بازی در دربی را دارد. .... تيمي که توان مقابله با استرس ناشي از اين ديدار را داشته باشد مي ...امين منوچهري در اين ديداردر نيمه ي نخست بازي يك گل به ثمر رساند كه با اعلام كمك داور .... 'از بحران و دلواپسی های که گریبانگیرش را گرفته اردوی 24 ساعته قبل از دربی را .... پرسپوليس اينطور داد: «بعد از بازي با صبا من هم در رختكن بودم و همانجا با ژوزه ... متعارف دو بازیکن بد شانس پرسپولیس که در جلوی دوربین های تلویزیونی دست ...۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی که اصرار داشت هیچ وقت تمایلی به حضور در پرسپولیس نداشته و ... 90 در دربی شصت و نهم بود که باعث شد استقلال با همان گل پرسپولیس را شکست دهد. ... مجیدی افزود: من بهترین بازیکن خارجی لیگ امارات بودم ولی حتی به ... وی افزود: بعد از آن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال شد که شانس زیادی برای بازی نداشتم.کل خانواده محسن رضایی استقلالین/ داداششم که سر پرست استقلال بود (امیدوار رضایی) ... از مزدک که حنجره خودشو در بازی دربی قبلی در زمان گل زدن پرسپولیس پاره کرده بود ... بد نيست لنگيا بدون ركورد تماشاچيو تو كل تاريخ بازيهاي آسيايي استقلال داره! ..... مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر من بودم با استعفای استیلی موافقت ...

رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم :: ورزش 3

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم - ورزش مدیا - ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم- رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

برای بازی با پرسپولیس استرسی نداشتم/ رضایی: بد شانس ...

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

رضایی: بد شانس بودم که در دربی گل نزدم | News File

عذرخواهی طارمی از هواداران پرسپولیس | مهاجم پرسپولیس با

اخبار ورزشی - خبر 5 - تیتر آخرین و جدیدترین اخبار روز ...

کاماند نیوز: خانه

خلاصه بازی؛ موناکو ۳ - ۰ رن - تیترنو

همه چیز درباره دوچرخه سوار آسمانی ایران؛/ ریو پایان ٤٢ سال ...

اخبار ورزشی » قوچان‌نژاد در ترکیب هیرنفین مقابل رودا

انصاری مشکلی برای همراهی پرسپولیس مقابل سپاهان ندارد ۱ ۲ ...

خبر جــار | فان خال مانع انتقال کاوانی به منچستر یونایتد شد

آغاز مناسب‌سازی پیاده‌روهای طهران قدیم/تسهیل تردد نابینایان | ...

پنج شیوه ای که نشان می دهد خودروها یا صاحبانشان کدام یک ...

پایگاه خبری تحلیلی غرب آنلاین

مجله خبری وبلاگ جی - صفحه 3 از 2849 - بروزترین مجله خبری ...

اول خبر - برچسب : Greenwich - خانه

وبلاگ خبری آموزشی هیات شطرنج جویبار

املاک در نجف‌آباد روی دیوار - اجاره مسکن اصفهان نجف آباد - مجله ...

شکست و ناکامی محض کشتی فرنگی ایران در المپیک/قاسم ...

اخبار نوزادان - مجله اینترنتی

همه چیز از دربی استقلال و پرسپولیس - ::.. هواداران متعصب ...

ایده آل ما | RSS | اخبار | ورزشی

دبیرستان غیر دولتی خوارزمی(دوره اول)

مصاحبه های بازیکنان بعد از دربی - هواداران متعصب ...

برتری پرگل گلادباخ مقابل وردربرمن - بهترین های روز ایران

مصاحبه جذاب با دو بازیکن جنجالی پرسپولیس :‌رهبری فرد و ...

غلامرضا رضايي [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس - ...

پرسپولیس باکلاس - مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس

رقصیدن عروس بالای قبر داماد آپارات - دنیای خبر

شهریور ۱۳۹۰ - Mini Tajiha ܓܨ - blogfa.com

تورس: برای رویارویی با بارسا آماده هستیم | چت ، چت روم

پرسپولیس و محسن خلیلے - محسن خلیلی

دربی | فرهنگ نیوز

استقلال و فرهاد مجیدی

طالب‌لو: انصاري‌فر خواست به پرسپوليس بيايم - سایت خبری ...

خاطرات آبی [بایگانی] - تالار گفتمان آبیته - انجمن هواداران ...

90/11/01 - 90/11/30 - پرسپولیس من

مطالب قديمي‌تر - پرسپولیس من

وقتی بردند برنامه داشتند؛ وقتی باختند…

پرسپولیس ستاره همیشه سرخ

نسخه چاپی - باشگاه خبرنگاران

باند برانکو نگذاشت به تیم‌ ملی بیایم/ روزی فلسفه ...

عصر هامون - بردیم برنامه داشتیم، باختیم داور نداشتیم - نسخه ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تراکتورسازی تبریز» - صفحه ۱۵۳

اخبار فوتبال » مصاحبه بازیکنان پرسپولیس و استقلال ...

بردیم برنامه داشتیم، باختیم داور نداشتیم | وبسایت خبری ...

خاکستر نشین - blogfa.com

مهر ۱۳۸۹ - استقلال -مجيدي- هوادار

شهریور ۱۳۹۲ - قرمزترین پسر دنیا - blogfa.com

سرور لنگیا

هفته چهارم شهریور ۱۳۹۰ - اخبار جادوگر فوتبال آسیا علی ...

[PDF]6 تاج: با کی روش ۲۳ مورد ایراد به لباس های تیم ملی گرفتیم

علیرضاحقیقی وپرسپولیس - blogfa.com

عوارض خود ارضایی دختران - پارسینه

اردیبهشت ۱۳۸۹ - وبلاگی برای دوستداران شیث رضایی - ...

تعداد اخرین بازی تماشاگران پرسپولیس راه اهن - باکس 98

انصاری‌فر خواست به پرسپولیس بیایم

ارتش سرخ - بازیکنان

ســـــــــــــــــــرخپــــــــــوش - blogfa.com

مصاحبه بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل دربی 80 - ...

ورزشی - زلزله قرمز

بهمن ۱۳۸۹ - میثاق معمارزاده - blogfa.com

مطالب جدیدتر - فقط پرسپولیس فقط فرناز جوووووووون - ...

مطالب جدیدتر - فقط پرسپولیس فقط فرناز جوووووووون

چهارتا نیوز وبلاگ 24 - 1

پرسپولیس.......perspolisبلوگل

استقلال تهران وبلاگ 24.اطلاعات - 1

تیترروزنامه ها وخبرهای ورزشی22/9/90 [بایگانی] - انجمن ...

عاشقان شیث رضایی پرسپولیس سرور استقلاله

دیوار نیوز - طارمی: مهم برنده شدن در دربی است حتی با گل سوشا

منصوریان: برابر پرسپولیس بدشانس بودیم - استقلال ایران

منصوریان: برابر پرسپولیس بدشانس بودیم - tik.ir

خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه پرسپوليس: Persepolis F.C. ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5077 | تاریخ 1394/2/27

پرسپولیس 0 - استقلال 0 (اخبار و حواشی،بحث و تبادل نظر) :: ...

آخرین اخبار بعد از شکست پرسپولیس در دربی - نسخه قابل ...

๑ ๑ مادريديسمو هاي سرخ ๑ ๑ [بایگانی] - صفحه 4 - انجمن ...

اخبار دربی 76 - نسخه‌ی قابل چاپ - محسن یگانه

هاشمیان:مادرم تا آخرین لحظه عمرش منتظر برادرم بود - شبکه ...

حرف های خواندنی بازیکنی که پرویز مظلومی اشکش را در آورد! - ...

آی تی سی سیلوا برای بازی با استقلال رسید - یک دوست

~ آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس در فصل 92-93 ~ [بایگانی] ...

آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران /مایلی کهن و ...

اخبار لیگ برتر [بایگانی] - انجمن گفتگوی گلستانه

خبر خوب | همه اظهارات و حواشی حضور فرهاد مجیدی در نود - مطالب ...

استقلال بیشتر برده یا پرسپلیس

برترین سایت برنامه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 25,110
  • بازدید کلی : 264,664